Netflix’de Gözden Kaçan 10 Müthiş Film!!

Bu salgın başladı başlayalı en çok zaman geçirdiğim uygulama açık ara netflix’dir. Tüketilebilecek dizi, film, belgesel herşeyi izleyip bein connect ve blu tv’yi sömürdüğüm bu günlerde yine de netflix’de gözden kaçırdığım bir kaç film ve dizi olduğu gerçeğiyle yüzleşip son yasağı yine eski dost netflix ile beraber geçirdim.

Aşağıda yapmış olduğum sıralama kendi beğeni sıralamam ve 1 numarada olan benim en çok sevdiğim gözden kaçmış bir film. Yönetmeniymiş oyuncuysuymuş çok detaya girmeyeceğim çünkü bu bilgiler her yerde bulunmakta.

Gelelim number 10:

Julie&Julia hani bazen iç huzurunuzun yüksekdiğini hissettiğiniz anlar olur ya işte bu film tam bu etkiye sahip. Bir tarafta blog yazarak başarıya ulaşmış bir kadın diğer tarafta onun hayran olduğu ve rol model aldığı sıradışı olan Julie. Hem Paris hem New York’da geçiyor oluşu ve Amerika’da fenomen olmuş gerçek bir hayatı konu aldığı için bu filmi gözden kaçırmayalım.

Numer9:

Dokuzuncu Kapı benim aslında bir kaç defa karşıma çıkan Johnny Deep’in rol aldığı bir film olmasına rağmen hiç bir şekilde ilgimi çekmemişti ta ki geçen hafta izleyip bayılana kadar. Bana biraz lisede okuduğum Dan Brown romanlarını anımsattı ve hoşuma gitti.

Numer 8:

Riphagen, ben eğer izleyecek bir şey bulamıyorsam benim favori içeiğim her zaman nazi Almanya’sı olmuştur. Riphagen gerçek hayattan bir karakteri anlatıyor. Kan donduran sahneleri, akılalmaz işkence yöntemleriyle insanı gerçekten çileden çıkaran bir film.

Number 7:

Guguk Kuşu, bu filmi izledikten sonra nasıl gözümden kaçmış dedim. Yılların filmi, en sevdiğim aktör oynuyor, yönetmeni desen müthiş. Olaylar tımarhanede geçiyor karantinada kaldığımız süre uzadıkça kendi sonumu gördüm bir çok karakterde. Muhakkak tavsiye ediyorum.

Number 6:

Beast of No Nation, bir Afrika ülkesinde korkunç bir savaşa maruz kalan bir çocuğu anlatıyor. Beni en çok annesinden ayrılışı üzdü. Baltayla olan sahneyse benim kanımı dondurdu açıkçası. Spoiler vermemek adına detay vermiyorum fakat izleyip seveceğinize emin olduğum bir film.

Number 5:

Uncut Gems, başından sonuna kadar beni izletmeyi başarmış ayrıca New York Yahudi’lerini anlattığı için ilgimi taze tutmuş fakat konu olarak benim için havada kalmış bir film olmasına rağmen oyunculuklar filmi beğenmemi sağladı. Bu filmi bi oturuşta bitiremedim fakat dediğim gibi New York benim ilgimi taze tuttuğu için de izlemiş de olabilirim.

Number 4:

The Boy Who Harnessed The Wind, hani bazen içimizden bir çok şey yapmak gelir ve içimizde gram unut ve hırs yoktur ya başarmak için işte bu film aslında istenildiği takdirde yapılamayacak şey olmadığını anlatıyor. Gerçek hayata dayanan bir konu olması filmi daha da çekici kılıyor.

Number 3:

Fractured, ben gone girl tarzı sonu insanı şaşırtan gizem-gerilim tarzı filmleri çok sevdiğim için sevmiş olabilirim fakat filmin heyecanı hiç düşürmemesi ilgiyi canlı tuttuğu için izlenmeli. Oyunculukları çok beğenmesem de konu cidden müthiş ve izlenmeye değer.

Number 2:

The Imitation Game – Enigma, gerçek hayattan uyarlanma bir film, konu akış her şey müthiş. İzlediğim, okuduğum herhangi bir şekilde tekrarlamayı sevmem fakat bu filmi tekrar izler miyim yüzde yüz EVET!

Number 1:

Into The Wild, yönetmeninden senaristine oyuncusuna filmde emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Farketmişsinizdir gerçek hayattan uyarlama olan filmlere bayılıyorum bu film de öyle. Bu film için yapabileceğim yorum keşke izlemeseydim de aynı heyecanla tekrar izleme fırsatım olsaydı. Eğer izlemediyseniz çok şanslısınız hemen izleyin efenim. İyi seyirler

Deniz Acısu

Netflix’de Gözden Kaçan 10 Müthiş Film!!” üzerine bir yorum

Yorum bırakın